El Club Natació Olot tornarà a vestir-se de pàdel, música i bon ambient amb una nova edició del ja tradicional Torneig del Mojito, que se celebrarà del 25 al 29 d’agost.
El torneig comptarà amb 7 categories (3 masculines, 2 femenines i 2 mixtes), perquè jugadors i jugadores de diferents nivells puguin gaudir d’uns dies de competició en un ambient esportiu i festiu. Les places són limitades!
Els partits es disputaran a partir de les 17 h entre setmana, mentre que el dissabte es jugaran les fases finals, amb una jornada que s’allargarà fins a la nit. L’organització procurarà adaptar els horaris dels partits sempre que sigui possible.
Tots els participants rebran un welcome pack amb aigua, fruita i un mojito, i optaran a diversos premis:
- 1r classificat: espatlles.
- 2n classificat: paleters.
- 3r classificat: lot d’embotits.
- Finalistes: detall.
Cada dia hi haurà una carpa a peu de pista amb servei de menjar i beguda, música i un gran ambient. A més, els participants podran gaudir de la piscina del club durant els horaris del torneig.
El preu de la inscripció és de 24 € per als socis i 27 € per als no socis. En cas de participar en una segona categoria, el suplement serà d’11 € per als socis i de 13 € per als no socis.
Les inscripcions es poden formalitzar fins al 20/AGOST, o fins a exhaurir les places, trucant al 669 748 288.
Apunteu-vos i gaudiu d’uns dies de pàdel, diversió i bon ambient al Club Natació Olot!







