Presentació a Osca del projecte ‘Girosona’ de natació

Natació

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Osca el «Congreso internacional de natación de la AETN de la RFEN».

Una de les ponències ha anat a càrrec d’en Jaume Fontdevila, director tècnic de natació del CN Olot; Jordi Toca, entrenador del CN Banyoles i Joanllu Mas, entrenador del CN Vic.

La ponència portava el títol de «Girosona: de la humildad a la natación internacional», on han explicat el concepte Girosona, des dels inicis fins a l’actualitat. Els tècnics expliquen que “s’ha fet esment de tots els clubs de Girosona i de l’orgull que representa el treball fet i el reconeixement rebut.»

Un motiu més per continuar confiant en el projecte i un impuls per seguir la bona línia iniciada per tots.

Gràcies per representar-nos tan bé i sobretot gràcies a tots i totes per la feina que fem dia rere dia perquè aquest projecte tiri endavant. Som-hi Girosona!

Presentació a Osca del projecte ‘Girosona’ de natació

Descarrega't l'app