Partit: CN OLOT – CN TERRASSA
Categoria: INFANTIL
Data: 08/02/2015
Lloc: OLOT
Resultat: 10 – 9
Parcials: 2-3 ; 0-1 ; 4-0 ; 2-1 ; 1-2 ; 1-2
Equip: SEGURA, Biel; TARRÚS, Marc; CASADEVALL, Arnau; MARTÍ, Isaac; COMA, Marc; AGUILERA, Ivan; COMA, Joan; RUBIO, Jordi; GHICA, Iulian; VILA, Biel; GONZALEZ, Joel.
Els desmanàvem més concentració i ens l’ha han donat. Els demanàvem més actitud en atac i l’han demostrat. Els demanàvem més compromís i el demostren durant cada entrenament. Els demanàvem que estiguessin a l'altura de la competició i en cada partit ens regalen emocions.
El partit del diumenge passat ha de ser la credencial perquè aquest equip es cregui de tot el que és capaç de fer, només és un partit, és veritat, però contra un rival dels grans, el CN Terrassa.
Els dos equips van regalar al centenar llarg d'assistents una gran exhibició de waterpolo infantil, alternant-se en el marcador, amb gols i jugades d’elevada qualitat tècnica, però sobretot, l'entrega dels dos equips en cada jugada, en cada lluita per la pilota, en cada aturada, cap jugador es va reservar res i això es va transmetre a la grada, que els va bolcar animant-los.
Es van fer errades, sobretot en les primeres parts, però durant el partit es van controlar i que ens han de servir per veure els aspectes a millorar i per aprendre i continuar amb la formació. Aquests errors en lloc de baixar l’autoestima, els ha de servir per recapacitar, buscar que fer diferent per poder evitar-los o minimitzar les seves conseqüències.
Però el que més cal destacar, és la iniciativa que van tenir els jugadors en l'apartat ofensiu (aplicant coses apresses als entrenaments, altres que mai hem treballat o que hem treballat amb una finalitat diferent però que han trobat un altra ocasió per poder-la aplicar) i la gran intensitat defensiva de tot l’equip (entrega i sacrifici per l’equip, jugadors amb febre que van venir i jugar el que podien perquè l’equip pogués puntuar i altres en període de rehabilitació. Tot això ens demostra que són capaços de fer els joves quan volen alguna cosa, moltes vegades els subestimem i pensem que no poden, però en realitat ens diuen que no volen). Aquest equip ens demostra això que tots els entrenadors volem, que són jugadors que pensen i intenten resoldre les dificultats que es presenten durant el partit de vegades encerten i altres no, però ho intenten i en aquesta etapa això és molt important!
Volem nens que en un futur creguin en les seves possibilitats, siguin les que siguin, però que ningú més que ells els digui el que poden aconseguir o el que no.
Felicitats pel partit, hem de seguir treballant igual o més dur que fins ara!
Un moment del partit amb gran activitat per part dels d'olot