Aleix Domènech dins el top 10 a la Copa d'Europa de Triatló - Club Natació Olot

Triatló

Aleix Domènech dins el top 10 a la Copa d'Europa de Triatló

Sicília (Itàlia), 24 i 25 d'octubre de 2015.

Tot i els nervis després d'un viatge ple d’incidències (la companyia aèria va extraviar l'equipatge i la bicicleta del nostre representant, que no ho va poder recuperar fins a pocs moments abans la sortida), hem de qualificar de brillant l'actuació d'Aleix Domènech (Club Natació Olot) a la Copa d'Europa que a la vegada constava com a Jocs del Mediterrani de triatló que es va disputar aquest passat cap de setmana a Catània, a l'illa de Sicília (Itàlia).

Amb un alt nivell de participació, l'Aleix va estar en tot moment lluitant al cap de cursa, que finalment es va resoldre en un ajustat esprint que va beneficiar als homes més experimentats. El guanyador va ser l’italià Daniel Hofer amb un temps de 59' 46", mentre que l'Aleix Domènech va assolir la 8a posició absoluta, aconseguint també la 4t posssció a la classificació dels Jocs del Mediterrani.

Aquesta classificació dins el top 10, confirma l'excel·lent qualitat del nostre triatleta, que ja té la mirada posada a la propera i última competició internacional de la temporada, la Copa d’Àfrica que es disputarà en distància olímpica el proper 7 de novembre a la ciutat d'Agadir al Marroc.