Dissabte 29-10-2016.
III LLiga Catalana Absolut masculí.
CN Olot vs GEIEG
A les 15 hores.
El CN Olot va afrontar aquesta eliminatòria sense el seu número 1, Xavier Prat, van jugar Adrià Serrat, Cristian Lozoya, Sergui Picart i David Anglada. Guanyant els seus individuals Adrià Serrat i Cristian Lozoya, per tant, l'eliminatòria es decidia als dobles.
La parella del GEIEG finalment es va endur el punt i amb això l'eliminatòria per 3 a 2.
Dissabte 29-10-2016.
III LLiga Catalana Cadet Femení.
CT Girona vs CN Olot.
A les 15 hores.
Van jugar defensant els colors del CN Olot, Malak Abarkane, Queralt Molina i Helena Martín, les dues últimes van aconseguir guanyar els seus Individuals però Malak no va poder tirar endavant el seu partit.
El Doble el van jugar Queralt Molina i Martina Montané, les jugadores del CT Girona van guanyar aquest punt, de manera que deixaven l'eliminatòria en empat a 2 punts.
Bona eliminatòria per les d'Olot, que tot i no tenir el millor dia de la seva jugadora Malak, van aconseguir empatar a dos.
Malak no podia jugar els dobles perquè a continuació de la seva Individual jugava els ¼ de Final de l'Aleví Provincial, Malak va guanyar a la jugadora de Puigcerdà, Joana Grau 6-1 6-1.
Diumenge 30-10-2016.
III LLiga Catalana Cadet masculí.
CT Olot vs CN Olot.
A les 9 hores.
Van jugar pel CN Olot, Carles Puché, Aleix Monells, Ignasi Ahumada i Pau Picart, guanyant els seus individuals, Aleix Monells i Pau Picart. El Doble decisiu el van jugar, Ignasi Ahumada i Pau Picart, que van acabar perdent, així 3 a 2 per al CT Olot.
Diumenge 30-10-2016.
III LLiga Catalana Aleví Masculí.
CT La Bisbal vs CN Olot
A les 10.30 hores.
Amb un equip totalment renovat el CN Olot va començar aquesta competició.
Els alevins garrotxins van aconseguir guanyar 3-2 a La Bisbal, jugant els individuals, Jan Artola, Pau Verdaguer, Joan Martin i Claudi Figueres. Amb empat a dos, els dobles van ser decisiu.
La parella del CN Olot formada per Pau Verdaguer i Joan Martin, finalment es van alçar amb el triomf en un Super Tie Break, que sempre vam anar per davant i que finalment es va complicar una mica, però definitivament el van guanyar per 10 a 8.