Dimecres 13/5/205
A les 18 hores.
TROBADA BENJAMINS (RDS) C.I.T. CORNELLÀ
La jugadora del CN Olot Ivet Prat Badosa ha estat convocada a la concentració de Benjamins dins el programa RDS de la FCT per a nens nascuts al 2005 i 2006.
Ivet va assistir dimecres de 18:30 a 21 hores al CIT de Cornellà a una sessió d'entrenaments amb un nombrós grup de nens i nenes de la seva edad.
Va estar tota una nova experiència per a ella.
Foto de tots els participants en aquesta concentració al CIT de Cornellà
Dissabte 16/5/2015
Comarcal Aleví Femení. Fase Final. 1ª Divisió.
CT Premià de Dalt - CN Olot
A les 16 hores.
Eliminatòria molt còmoda per a les jugadore del CN Olot, que van desplaçar fins Premià de Dalt per jugar els individuals, Queralt Molina, Malak Abarkane i Helena Martin i el doble Mar Serrat i Carla Arques.
Resultat contundent de 4 a 0 per a les d'Olot que passen a ¼ de final, on jugaran contra el vencedor de CT La Salut o el C.T. Lloret.
Les alevines desplaçades a Premià de Dalt
Dissabte 16/5/2015
Final Campionat Gironí Benjamí Femení. GEiEG.
Dissabte a les 10:30 hores.
Ivet Prat - Martina K. Batlle.
En categoria masculina el primer cap de sèrie, Danil Mischchanin (CT Nylstar) va superar Andreu Soliva (CT Girona), per 6-3, 1-6, 7-2, Mentre que Daniel Chicano (GEiEG), que no apareixia entre els caps de sèrie, va guanyar en semifinals a Roger Sànchez (cap de sèrie 2, del CT Girona) per 7-5 i 6-2. En categoria femenina, Ivet Prat (CN Olot), primera cap de sèrie, va deixar enrere a Laia Llorens (Topten TC) per 6-0, 6-1, Mentre que la Maria Kui Batlle (tercera cap de sèrie, del CT Salt) superava Taisia Bolsova (2a cap de sèrie, del Topten TC), per 7-5, 6-1.
La jugadora del CN Olot Ivet Prat Badosa, és la nova campiona gironina benjamina del 2015.
Amb un joc sòlid i amb molt pocs errors, va superar a la final a la jugadora del CT Salt per un doble 6-1.
Aquest és el primer títol per a la jugadora del CN Olot, però de ben segur que ben aviat en vindran molt més.
Felicitats Ivet!