Excel·lent 2n lloc d'Aleix Domènech a la Sant Silvestre Gironina - Club Natació Olot

Atletisme

Excel·lent 2n lloc d'Aleix Domènech a la Sant Silvestre Gironina

Girona, 31 de desembre de 2015.

L'11a edició de la Sant Silvestre Gironina va comptar amb una participació de luxe, encapçalada pels germans Annas i Sofiane Mahboub, els atletes Arnau Turón, Jordi Roura, els triatletes Nan Oliveres, Genis Grau, Aleix Domènech, i altres primeres espases de l'atletisme Gironí.

A les 6 de la tarda es varen aplegar a la sortida de Fontajau 1.700 atletes (entre ells una cinquantena de Garrotxins) per disputar l'última cursa de l'any, que en un recorregut de 5.000 metres va transcorre per diferents carrers de la capital Gironina. Des del primer moment es va imposar un ritme trepidant, formant-se un grup capdavanter amb els amb principals favorits, Nan Oliveres va protagonitzar diferents canvis de ritme intentant marxar en solitari, però varen ser Annas Mahbou i Aleix Domènech els que es varen aconseguir uns metres que a poc a poc varen anar incrementant, arribant a meta amb una còmoda avantatge sobre la resta de participants. En els últims instants la victòria es va decidir a favor del marroquí Mahoou emprant un temps de 14' 36", l'olotí Aleix Domènech va entrar en 2a posició a només 4 segons (14' 40") i el tercer esgraó del podi va estar pel germà del guanyador en Sofiane Mahboub (14' 57"), mentre que Arnau Turón va quedar 5e (15'18"), Nan Oliveras 6è (15' 22"), Genis Grau 7è (15' 42") i Jordi Roura 20è (16'40"), per tant 5 garrotxins en el top 20.

Una bona manera de tancar l'any esportivament parlant, ara ja cal esperar que el 2016 ens porti nous èxits per tots els esportistes de casa nostra.

Fes clic aquí per accedir a les classificacions generals

 


Domènech al segon calaix del podi acompanyant als germans 
Mahboub

 

.