Gran participació dels atletes del Club Natació Olot a la Run4Cancer - Club Natació Olot

Atletisme

Gran participació dels atletes del Club Natació Olot a la Run4Cancer

El passat diumenge 2 de febrer de 2025, Olot va acollir l’11a edició de la Run4Cancer, organitzada per la Fundació Oncolliga Girona amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer. La cursa va comptar amb dos recorreguts, de 5 i 10 quilòmetres, que es podien realitzar corrent o caminant.

Els atletes de la secció d'atletisme del Club Natació Olot van tenir una destacada participació en aquesta edició, demostrant el seu compromís tant amb l'esport com amb les causes solidàries. La seva presència nombrosa va evidenciar el caràcter competitiu i solidari dels membres del club. La Run4Cancer es va celebrar simultàniament en tretze municipis gironins, amb l'objectiu de recaptar fons per a la lluita contra el càncer i sensibilitzar la població sobre aquesta malaltia.

Des del Club Natació Olot, volem felicitar tots els participants per la seva implicació i esperit solidari en aquesta iniciativa.

 

12 de febrer de 2025