Ivet Prat guanya el Campionat Provincial Cadet femení de tennis amb Malak Abarkane com a subcampiona - Club Natació Olot

Tennis

Ivet Prat guanya el Campionat Provincial Cadet femení de tennis amb Malak Abarkane com a subcampiona

El passat cap de setmana va ser un dia de celebració per a tota la família de la secció de tennis del Club. Ivet Prat va aconseguir guanyar el Campionat Provincial Cadet femení amb els colors del Club Natació Olot, ja que Malak Abarkane va quedar subcampiona.

Les dues tennistes del CN Olot van disputar la final al Club Tennis d’Aro i va demostrar el nivell de la secció i ganes de competir dels esportistes olotins. Prat es va imposar a la seva companya per 7/6 i 6/1. Només podem estar molt orgullosos per tot l’esforç de les dues tennistes, aquest és el camí. Per moltes més finals i victòries. Ànims a les dues!

8 de juny de 2021