Top 10 d'Aleix Domènech, a la Copa d'Àfrica de Triatló que es va disputar aquest dissabte 7 de maig a la ciutat de Larache, al Marroc, dins la distància esprint (750 mts de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de cursa a peu) . Va estar un triatló molt ràpid, amb molta calor i un bon nivell, que finalment es va decidir a l'última cursa a peu, on el nostre representant va anar de menys a més finalitzant en la meritòria 10a posició amb un temps de 58' 21".
Diferent sort va tenir el diumenge anterior (1 de maig), aquest cop a la Copa d'Europa que es va disputar a Madrid, dins la distància olímpica (1.500 m de natació, 40 km de ciclisme i 10.000 m d'atletisme), tot i fer una molt bona natació 17' 33" (va sortir junt el mític Ivan Raña), en el tram de bicicleta es va veure perjudicat en una caiguda que el va fer perdre contacte amb el primer grup, finalitzant la competició en el lloc 45è amb un temps de 2h 01' 31".
Domènech al costat del mític Raña
Aquestes dues proves juntament amb l'altra copa d'Europa disputada a Melilla el passat 9 d'abril, han completat el calendari internacional d'Aleix Domènech d'aquest primer tram de temporada.
La propera cita important, per l'atleta del Club Natació Olot, serà el proper cap de setmana a Àguilas (Murcia) on el dissabte 14 de maig es disputarà el Campionat d'Espanya de Triatló Sprint i el diumenge 15, el Campionat d'Espanya d'Aquatló.