Sistema anul·lació/reserva classes - Club Natació Olot

Gimnàs

Sistema anul·lació/reserva classes

Amb la voluntat de millorar la usabilitat i que tots els abonats i usuaris puguin provar o descobrir les activitats dirigides, s'estableix un sistema d'anul·lació/reserva de classes.

  • Tothom que tingui contractada alguna sessió i no hi pugui assistir, caldrà obligatòriament que alliberi la seva plaça. D'aquesta manera es donarà la possibilitat als altres usuaris de poder gaudir d'aquella sessió que, en cas contrari, la plaça quedaria sense fer servir.
  • Un cop alliberada la plaça de la classe, es podrà reservar alguna altra sessió amb places disponibles.
  • IMPORTANT! Qualsevol persona que tingui dificultats amb el sistema d'anul·lació/reserva puntal de classes, podrà rebre suport durant el procés telefònicament o presencialment a les oficines del Club.
     

Passos a seguir si es fa de l'ordinador:

 
Passos a seguir si es fa del telèfon mòbil:
 
 
 
Passos a seguir si es fa des de l'ordinador:
 
1. Procés d'anul·lació de les classes en cas de no poder assistir-hi (des de l'ordinador)
 
1.1 Videotutorial procés anul·lació:
 

1.2 Tutorial pas a pas procés anul·lació:

  • 1. A la pàgina web, cal accedir al vostre espai privat, des d'ACCÉS USUARI, a la part superior dreta de la pàgina principal. El programa us demanarà un nom d’usuari: cal que entreu el vostre DNI (amb lletra). Us demanarà també una contrasenya: és la vostra data de naixement, que cal que entreu amb el següent format: ddmmaaaa (si no s'ha modificat anteriorment). Un cop fet, heu de fer clic a CONTRACTACIÓ I RESERVES.

  • 2. Després cal seleccionar el VOSTRE NOM, obrir el menú desplegable i accedir a LES MEVES DADES.

  • 3. Des de l’ÀREA D’USUARI anar a LES MEVES RESERVES i seleccionar VEURE RESERVA de la classe que es vol anul·lar.

    

  • 4. Des de DETALL DE LA RESERVA seleccionar ANUL·LAR i finalment, fer CONFIRMAR. D'aquesta manera la reserva per aquell dia en concret quedarà anul·lada.

 

2. Procés de reserva puntual de classes (des de l'ordinador)

2.1 Videotutorial sistema de reserva puntual de classes:

2.2 Tutorial pas per pas sistema de reserva puntual de classes:

  • 1. Alliberada la classe a la qual no es pot assistir, ja es podrà fer una nova reserva puntual d'una activitat dirigida, utilitzant el portal de contractació/reserves de serveis de la pàgina web. La reserva es podrà fer pel mateix dia o per a fins 6 dies després del moment de fer l'anul·lació de la classe.

  • 3. Si hi ha places disponibles, seleccionar INSCRIURE'M i per confirmar, seleccionar RESERVAR. D'aquesta manera ja quedarà reservada la classe puntual.

 

 

 

Passos a seguir si es fa des del telèfon mòbil:
 
3. Procés d'anul·lació de les classes en cas de no poder assistir-hi (des del telèfon mòbil)

3.1 Videotutorial procés anul·lació:

3.2 Tutorial pas per pas procés anul·lació:

  • 1. A la pàgina web, cal accedir al vostre espai privat, des d'ACCÉS USUARI, a la part superior dreta de la pàgina principal. El programa us demanarà un nom d’usuari: cal que entreu el vostre DNI (amb lletra). Us demanarà també una contrasenya: és la vostra data de naixement, que cal que entreu amb el següent format: ddmmaaaa (si no s'ha modificat anteriorment). Un cop fet, heu de fer clic a CONTRACTACIÓ I RESERVES.

  • 2 Després seleccionar les 3 RATLLES DE COLOR NEGRE que hi ha a la cantonada superior de la dreta, per poder veure el VOSTRE NOM.

  • 3. Des de l’ÀREA D’USUARI seleccionar el MENÚ DESPLEGABLE DE COLOR BLAU que hi ha a la part superior per veure LES MEVES RESERVES.

  • 4. Des de DETALL DE LA RESERVA seleccionar les TRES RATLLES DE COLOR NEGRE que hi ha a la cantonada superior de la dreta i seleccionar ANUL·LAR. Finalment, seleccionar confirmar ANUL·LACIÓ RESERVA i la reserva per aquell dia en concret quedarà anul·lada.

 

4. Procés de reserva puntual de classes (des del telèfon mòbil)

4.1 Videotutorial sistema de reserva puntual de classes:

4.2 Tutorial pas per pas sistema de reserva puntual de classes:

  • 1. Alliberada la classe a la qual no es pot assistir, ja es podrà fer una nova reserva puntual d'una activitat dirigida, utilitzant el portal de contractació/reserves de serveis de la pàgina web. La reserva es podrà fer pel mateix dia o per a fins 6 dies després del moment de fer l'anul·lació de la classe.

  • 3. Si hi ha places disponibles, seleccionar INSCRIURE'M i per confirmar, seleccionar RESERVAR. D'aquesta manera ja quedarà reservada la classe puntual.

 

5. FAQS (Preguntes freqüents):

És obligatori que anul·li la meva assistència quan no pugui anar a alguna classe que tinc contractada?
  • Sí, és obligatori des de la temporada 2023-2024. D'aquesta manera, qui alliberi una plaça en una classe, tindrà l'opció de provar altres activitats dirigides quan quedin places lliures. Tanmateix, els altres usuaris també se'n beneficiaran i podran participar en les activitats dirigides amb places lliures.
Puc reservar puntualment una classe sense haver anul·lat abans alguna altra que tingui contractada?
  • No es pot, és obligatori anul·lar prèviament, i deixar lliure, una classe a la qual no podem assistir per poder reservar-ne una altra. Tot i això, els socis abonats a la modalitat de fins a 5 sessions/setmana de les activitats, podran reservar les classes que desitgin sense haver d'anul·lar prèviament cap altra sessió. 
Fins quan puc anul·lar la meva assistència a una classe que no puc anar?
  • Es pot anul·lar l'assistència fins 1 hora abans del començament de la classe.
Fins quan puc reservar una classe que m'interessi fer?
  • Es pot reservar l'assistència a una classe fins abans del seu començament, sempre que hi hagi places disponibles.
Què passa si no veig la classe que m'interessa?
  • Segurament pot ser que s'estigui a la setmana que no toca. A la part superior dreta, a baix del títol de RESERVA PUNTUAL DE CLASSES, hi ha un calendari en què es pot escollir la setmana que ens interessi.
Puc reservar una classe que estigui completa?
  • No, aquesta classe està amb l'aforament complet. En el cas que algun altre usuari que no pugui assistir i anul·li la classe, es donarà l'oportunitat que altres usuaris la puguin gaudir.

 

Més informació:

Andrea Martín (coordinadora d'activitats dirigides i fitness)
E-mail: 
fitness@cnolot.cat Telèfon: 972 26 20 28

Oficines del Club
Avinguda de Pere Badosa, s/n 17800, Olot (Girona)
Atenció al públic: Horari d'obertura vigent de les instal·lacions
Gestions administratives: dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 h i 16.00 a 20.00 h
E-mail: 
secretaria@cnolot.cat Telèfon: 972 26 20 28

 

Actualitzat el 2 d'agost de 2024